امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۱:۱۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46974
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات دسته برتر به تعویق نیفتد، شرکت نمی‌کنم

    خبرگزاری فارس: احدی: فدراسیون تنیس روی میز درصد می‌گیرد و باید فکر حضور بازیکنان در عراق هم باشد

     

     

    مسابقات دسته برتر به تعویق نیفتد، شرکت نمی‌کنم.

    ملی پوش تنیس روی میز گفت: فدراسیون به خاطر حضور بازیکنان در لیگ عراق درصد می‌گیرد و باید طوری برنامه ریزی کند که آنها هم ضرر نکنند.

    به گزارش پایگاه تخصصی  پینگ پنگ کشور،مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تداخل دسته برتر تنیس روی میز و لیگ عراق عنوان کرد: این مسابقات باید زمانش تغییر کند و امید زیادی به رخ دادن این انفاق داریم، چون در غیر این صورت بازیکنان ضرر می‌کنند. ما با فدراسیون صحبت کرده‌ایم و اینکه چه قدر به این درخواست توجه شود، مشخص نیست.

    وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون خودش لیگ عراق را هماهنگ کرده است و حالا چرا این تصمیم گرفته شده است، گفت: مسئولان فدراسیون یا در جریان نبوده‌اند و یا اشتباه کرده‌اند و حالا این برنامه چه به عمد یا غیر عمد صورت گرفته است باید درست شود.

    ملی پوش تنیس روی میز افزود: فدراسیون ۲۵ درصد قرارداد بازیکنانی که در لیگ عراق شرکت می‌کنند را دریافت می‌کند و حالا باید طوری برنامه ریزی کند که آنها هم ضرر نکنند. اگر پولی دریافت نمی‌کردند، می‌توانستند بگویم لیگ عراق به آنها ارتباطی ندارد.

    احدی با اشاره به اینکه باید همه چیز ضابطه مند باشد، گفت: اگر قانون و ضابطه در میان باشد همه چیز درست می‌شود و اشتباه کمتری رخ خواهد داد. به هرحال هرکسی که می‌خواهد برنامه ریزی کند، باید همه موارد را در نظر بگیرد.

    وی در پاسخ به این سوال که اگر مسابقات به تعویق نیفتند بین دسته برتر و لیگ عراق کدام یک را انتخاب می‌کنید، گفت: قطعا لیگ عراق، چون با آنها قرارداد دارم و چاره‌ای ندارم که بروم. در صورت عدم حضور آنها حتی می‌توانند پیگرد قانوبی هم انجام دهند و محرومم کنند. علاوه بر آن تعهد اخلاقی داده‌ام و در آستانه مسابقات نمی‌توانم بگویم که نمی‌توانم بیایم.

    مسابقات دسته برتر تنیس روی میز در حالی قرار است ۳۰ و ۳۱ شهریور آغاز شود که ۵ بازیکن حاضر در این مسابقات باید از اول مهر در لیگ عراق شرکت کنند.

    رقابت‌های دسته برتر به دلایل مختلف از ۹ و ۱۰ شهریور به این تاریخ موکول شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی: فدراسیون تنیس روی میز درصد می‌گیرد و باید فکر حضور بازیکنان در عراق هم باشد"
    1. متاسفانه فقط بازیکنان این بین متضرر میشوند !

    2. امیدواریم که فدراسیون اقدام منطقی انجام بدهد تا بازیکنان حاضر در لیک عراق با مشکل برخورد نکند.


    تازه ترین اخبار