امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۳:۴۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 48170
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی سابق تیم ملی پینگ پنگ ایران گفت: من به هیچ وجه استعفا نداده ام ، من به دلیل این که در تیم ملی هیچ اختیاری نداشتم از تیم ملی کنار گیری کردم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزارای پانا در خصوص کنار گذاشته…

    سرمربی سابق تیم ملی پینگ پنگ ایران گفت: من به هیچ وجه استعفا نداده ام ، من به دلیل این که در تیم ملی هیچ اختیاری نداشتم از تیم ملی کنار گیری کردم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزارای پانا در خصوص کنار گذاشته شدنش از تیم ملی اظهار کرد: وقتی رئیس فدراسیونی بر سر حرف خود نیست ،چه کار کنم. روز دوشنبه بعد از ظهر در شبکه ورزش که مجریان آن برنامه هم مهرانی و اسکویی بودند، زارع پور در آن برنامه گفت سوء تفاهمی پیش آمده است علیدخت فردا به فدراسیون بیاید تا همه چیز را حل کنیم. ولی چطور می شود صبح نشده جعفر پور را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می کند. آیا این درست است. من نیامده ام که مسافرت بروم، من دوست داشتم برای این مملکت در ورزش پینگ پنگ مدال کسب کنم.

     

    وی افزود: زارع پور حتی به من زنگ نزده است ببیند جریان از چه قرار است، این بی ثباتی در یک فدراسیون است. من نامه ای را که برای وی فرستادم را اصلا نگاه نکرده است و وقتی هم سوال می کنند می گوید من از این نامه خبر نداشتم. مگر می شود رئیس فدراسیونی ۲۴ ساعت از فدراسیون خود خبر نداشته باشد؟ این ها همه سیاست های غلطی است که برای خود درست کرده اند تا بگویند ما هم هستیم. زارع پور هر گاه مصاحبه می کرد در آخر صحبت های خود می گفت از بازیکن سالاری بیزارم، اما چطور می شود اردوی تیم ملی را به دلیل نرفتن نوشاد عالمیان لغو کرد. نام این کار چیست؟ آیا بازیکنان دیگر تیم ملی آدم نیستند حق ندارند؟ تا کی ما باید بر سر چنین موضوعات بی خودی بدون هدف بمانیم.

     

    سرمربی سابق تیم ملی پینگ پنگ گفت: زارع پور همیشه می گفت اختیارات تیم ملی با علیدخت است پس چرا زمانی که می خواستم اردو برگزار کنم بسیاری از بازیکنان مدنظرم را خط زدند! پینگ پنگ ایران فقط نوشاد نیست تا به امروز هم بیشترین دلیل پیشرفت نکردن بعضی از رشته های ورزشی در ایران به دلیل بازیکن سالاری بوده است. این کار که اردو را به خاطر یک بازیکن لغو کنیم کار درستی نیست و برای خود فدراسیون و تیم ملی نیز وجه بدی دارد.

     

    وی ادامه داد: جعفرپور بعد از این که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد در یک مصاحبه گفته بود که علیدخت به جای من به تیم ملی آمده بود. می خواهم از همین جا به جعفرپور بگویم که من در پینگ پنگ ایران حق آب و گل دارم و به جای کسی نیامده و نخواهم آمد. اختیارات تیم ملی تا مسابقات آسیایی با من بود، اما در همان زمان هم دخالت های زیادی در کار های من می شد، این چگونه اختیاری است که سرمربی تیم ملی دارد؟ اگر واقعا فکر می کنند مرد هستند روی حرفشان بایستند تا مردم بفهمند چه کسی راست می گوید. چرا مسئولین با آبروی من بازی می کنند؟

     

    وی افزود: اگر من عشق سفر کردن با تیم ملی را داشتم به هر قیمتی که شده بود در تیم ملی می ماندم. من آمده بودم تا پینگ پنگ ایران را به آن جایی برسانم که شایسته است پینگ پنگ بازان ایران پتانسیل بالایی دارند و می توانند بهتر از این ها باشند. باز هم تأکید می کنم که به هیچ عنوان استعفا ندادم و فقط به دلیل کار های مسخره فدراسیون از تیم ملی کنار رفتم. من افرادی را می شناسم که با بله قربان گفتن دوست ندارند به هیچ وجه جایگاه خود را از دست بدهند.

     

    علیدخت تصریح کرد: در کدام یک از مسابقات سرمربی تیم ملی را دعوت کردند که این بار دوم باشد؟ آیا اکنون جعفرپور را دعوت کردند که با تیم ملی به لهستان خواهد رفت. من خودم بعد از مسابقات آسیایی می دانستم که با نوشاد عالمیان به بلژیک نخواهم رفت اما چون دوست دارم به مملکت خودم خدمت کنم برنامه خوبی را به فدراسیون دادم تا این بازیکن با شرایط مناسب بتواند در این مسابقات شرکت کند.

     

    ابرهیم علیدخت خاطر نشان کرد: در این مملکت هزینه می شود تا نتیجه ای گرفته شود اما با این شرایط هرگز نتیجه خوبی گرفته نخواهد شد. فدراسیون با این وضع به مردم و مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قول مدال در آسیا را داد. هر کسی باشد این را قبول نمی کند که فدراسیون تصمیم بگیرد و جوابگو سرمربی باشد. این کجای جهان ثابت شده است؟ من علیدخت در حال حاضر از تیم ملی کنارگیری کردم و این را هم می دانم با این کار خود به مملکت خودم خدمت کردم تا خیانت! در پایان این را بگویم که تا زمانی که چنین آدم هایی روی کار هستند پینگ پنگ پیشرفت نخواهد کرد.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:چون در تیم ملی هیچ اختیاری نداشتم کناره گیری کردم/اردوی اصفهان را به خاطر نوشاد لغو کردند!"
    تازه ترین اخبار