امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۹:۳۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 48176
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     نماینده تنیس روی میز ایران در طرح توسعه فدراسیون جهانی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا از فرصت به وجود آمده برای پیشرفتم استفاده کنم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سروش امیری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در مسابقات اپن جهانی تنیس روی میز جوانان…

     

     

    نماینده تنیس روی میز ایران در طرح توسعه فدراسیون جهانی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا از فرصت به وجود آمده برای پیشرفتم استفاده کنم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سروش امیری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در مسابقات اپن جهانی تنیس روی میز جوانان گفت: این رقابت‌ها زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و با توجه به اینکه من عضو طرح توسعه این فدراسیون شده‌ام،حضور پیدا کردم. سطح رقابت‌ها بالا بود و بازیکنان خوبی حضور داشتند. از نتایجی که کسب کردم راضی هستم هرچند از خودم انتظار بیشتری داشتم.

     

    وی ادامه داد: هندی ها با توجه به اینکه میزبان بودند نتایج خوبی هم گرفته و کار را برای سایر بازیکنان سخت کردند.

     

    ملی پوش جوان تنیس روی میز در خصوص آینده با عضویت در این طرح گفت: پس از بازی های خوبی که در بازی‌های نوجوانان نانجینگ چین انجام دادم عضو این طرح شدم و تمام تلاشم را می‌کنم که از این فرصت برای پیشرفت خودم استفاده کنم.

     

    امیری نیا تاکید کرد: سعی می‌کنم در هر مسابقه‌ای که حاضر می شوم نقاط ضعفم را به قوت تبدیل کرده و بازی‌های بهتری به نمایش بگذارم.

     

    وی در خصوص اینکه فکر می‌کند روزی مانند نوشاد عالمیان شود، گفت: هر بازیکن ایرانی دوست دارد جایگاه نوشاد را داشته باشد. من حتی به بالاتر از نوشاد بودن هم فکر می‌کنم و امیدوارم در این کار موفق باشم.

     

    به گزارش فارس، امیری نیا در مسابقات جوانان جهان در هند در بخش انفرادی در دور دوم حذف شد و در بخش دو نفره به مقام سوم مشترک دست یافت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امیری نیا:باید از فرصت عضویت در طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز استفاده کنم"
    تازه ترین اخبار