امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۳:۵۲  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 48178
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: در چهار سال اخیر بی برنامگی پینگ پنگ، ما را به اندازه ۲۰ سال به عقب برده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، خسرو مایلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون فعلی تنیس روی میز اکنون فقط در سایه موفقیت…

    مربی سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: در چهار سال اخیر بی برنامگی پینگ پنگ، ما را به اندازه ۲۰ سال به عقب برده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، خسرو مایلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون فعلی تنیس روی میز اکنون فقط در سایه موفقیت های نوشاد عالمیان است که همه پینگ پنگیها خوب می دانند محصول فدراسیون قبلی بوده است. استعفای ۵ دبیر و تغییر ۷ مربی تیم ملی، کنار گذاشتن کارشناسان، مربیان برجسته و بازیکنان و برخورد حذفی با آنها و رئیس و دبیری که جزو خانواده تنیس روی میز نیستند خود گویای مسائل بسیاری است.

     

    مایلی با اشاره به کنار گذاشته شدنش از مدرسی کلاسهای مربیگری استان های قزوین و بروجرد در این باره گفت: من از عدالت آقایان مسئول تشکر می کنم!

    واقعاً نمی دانم به چه جرمی بعد از ۴۰سال زجر کشیدن و ترک دیار برای این ورزش در شهر محل سکونتم قزوین و زادگاهم بروجرد اجازه مربیگری ندارم؟

     

    وی تصریح کرد: اکنون شرایط به گونه ای است که نه تنها در مورد بازیکنان بلکه در خصوص مربیان و مدرسان هیچ سنجشی به جز رابطه و تأیید سیاست های فدراسیون وجود ندارد، در انتخاب مدرسان باید تأسف خورد که کمیته مربیان چیدمان آن را بر اساس بله قربان گویی و منافع شخصی قرار داده است.

    فدراسیون حتی یک جلسه هم اندیشی مربیان و سمینار برای مدرسان برگزار نکرده است و برنامه ای برای مربیان تدوین نشده حتی یک کلاس بین المللی برای ارتقا و به روز بودن مربیان برگزار نشده است، جای تعجب دارد که کمیته مربیان به جای حمایت از منافع مربیان زحمت کش و بی ادعای غیر پایتخت نشین که بازوان فدراسیون هستند، طلایه دار حذفشان شده است.

     

    مدرس با سابقه تنیس روی میز کشورمان تاکید کرد: مسابقات بین المللی و جهانی طبق تقویم فدراسیون جهانی از ابتدای سال میلادی تنظیم و به کشورها ابلاغ می شود، بنابراین نداشتن زمان کافی و دلایل دیگر برای برگزار نکردن انتخابی تیم ملی بزرگسالان موجه نیست .

    در آستانه مسابقات جهانی حذف مسابقات قهرمانی کشور ، برگزار نکردن لیگ که از قدیمی ترین لیگ های کشور است ، استعفای سر مربی اردوهای کوتاه مدت برای ملی پوشان همه نشان می دهد که انتظار خاصی از این رشته ورزشی نباید داشت.

     

    وی اضافه کرد: تنیس روی میز یک ورزش انفرادی است و ملاک قهرمانی و انتخابی در آن برد و باخت و رنگینگ بازیکنان است نه سلیقه شخصی رئیس فدراسیون یا کمیته فنی !

     

    مایلی خاطرنشان کرد: بی برنامه گی و بحران ، استعفا بی حرمتی به پیشکسوتان ، تصمیمات لحضه ای ، وعده های توخالی ، ناتوانی در جذب اسپانسر در فدراسیون تنیس روی میز فعلی باعث سرخوردگی بازیکنان مربیان و قرار دادن آن ها مقابل یکدیگر و اختلاف بین این خانواده ، خانه نشینی نخبگان و صاحب نظران شده است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید موجی از سرزندگی و نشاط را به ارمغان آورد وبا برگزاری مجمع فوق العاده فکری و روز این رشته ی ورزشی شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مایلی:در سالهای اخیر به اندازه ۲۰ سال عقب گرد داشتیم"
    1. محمدی گفت:

      آقای مایلی . درود برشرفت که حرف دل اکثر یت اهالی پینگ پنگ را زدی . تمامی کمیته های فدراسیون تا به امروز بی عدالتی را به اوج خود رسانده اند . رییس فدراسیون فقط نشسته ناظر بی عدالتیهاست. در مورد داوران نیز رییس کمیته داوران ورییس سازمان لیگ ظالمانه عمل میکنند. و فقط از بله قربان گوها وباند خودشان که حدود ده نفر هستند برای مسابقات دعوت میکنند و لایقین همه در کنار مانده اند . در سمینار داوران. فقط سوغات بیاوران را دعوت میکنند. برای سر داوری هم قصه همین است . لایقین کنار مانده اند واز کسانی استفاده میشود که در حد داور درجه دو نیز نیستند. واین قصه ادامه دارد تا مگر فقط خدا به دادمان برسد وحق را بدهد نه این بند گان عاشق میز و پول در فدراسیون .


    تازه ترین اخبار