امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۲:۲۵  آخرین بروزرسانی : مهر ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 48225
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   یکی از مدیران فدراسیون تنیس روی میز گفت: مربیانی که برای تیم ملی انتخاب می‌شوند همه عاشق سفر هستند و شرط های آنها را نباید جدی گرفت.     به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا این روزها پینگ پنگ ایران روزهای خوبی را سپری نمی‌کند…

     Untitled (15)

    یکی از مدیران فدراسیون تنیس روی میز گفت: مربیانی که برای تیم ملی انتخاب می‌شوند همه عاشق سفر هستند و شرط های آنها را نباید جدی گرفت.

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا این روزها پینگ پنگ ایران روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و تغییر و تحولات در تیم ملی تنیس روی میز حاشیه ها را به این رشته اضافه کرده است. هفته گذشته بود که علیدخت از هدایت تیم ملی استعفا داد و مسئولان فدراسیون بلافاصله احمد جعفری پور را موقتا جانشین او انتخاب کردند.

     

     

    جعفر پور برای قبول کردن این پست شرایطی را تعیین کرده است که هنوز مسئولان فدراسیون در این خصوص پاسخی نداده‌اند و گفته‌اند پس از مسابقات لهستان و آلمان همه جیز مشخص خواهد شد.

     

    نکته جالب توجه اینکه هم علیدخت و هم جعفری پور در صحبت های خود عنوان کرده‌اند که به هیچ وجه برای سفر سرمربی تیم ملی نمی‌شوند و می‌خواهند به پینگ پنگ کمک کنند، اما در این بین نکته جالب این است یکی از مدیران این فدراسیون در محفلی خصوصی گفت: درست است که آنها شرط هایی را تعیین می‌کنند، اما همه آنها عاشق سفر هستند و صحبت هایی را که مطرح می‌کنند را نباید جدی تلقی کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یکی از مدیران فدراسیون پینگ پینگ: همه مربیان تیم ملی عشق سفر هستند"
    1. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      از قبول یا رد مسئولیت توسط سرمربی پیشنهادی معلوم خواهد شد ایشان از عشق سفر این مسئولیت رو پذیرفته یا فدراسیون تمام شرایط ایشون رو برای تصدی شغل سرمربی تیم ملی پذیرفته یا نه!؟

    2. حسين يونسي گفت:

      با سلام . به نظر من نباید همه رو به صورت قاطع عشق سفر دونست کما اینکه سفر هم برای انجام مسابقات صورت میگیره.در هر صورت هیچکس از مسافرت بدش نمیاد.


    تازه ترین اخبار