امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۱:۳۱  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55616
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ باز ایران در خطر حذف از جدول رده بندی جهان قرار گرفته اند و نوشاد عالمیان به رده ۸۶ دنیا سقوط کرده است. به گزارش پایگه اتخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از روزنامه اطلاعات ،۲۲ پینگ پنگ باز ایرانی در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی پینگ پنگ (ماه ژوئن ۲۰۱۴)، ستاره دار…

    etelaat

    پینگ پنگ باز ایران در خطر حذف از جدول رده بندی جهان قرار گرفته اند و نوشاد عالمیان به رده ۸۶ دنیا سقوط کرده است.

    به گزارش پایگه اتخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از روزنامه اطلاعات ،۲۲ پینگ پنگ باز ایرانی در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی پینگ پنگ (ماه ژوئن ۲۰۱۴)، ستاره دار شده اند و در خطر حذف از رده بندی جهانی قرار دارند.

    فدراسیون جهانی، رده‌بندی پینگ پنگ بازان جهان را در شرایطی منتشر کرد که این جدول با مشکلات زیادی همراه بود و به همین دلیل، بلافاصله رده‌بندی مذکور از سایت جهانی، حذف شد و اصلاحیه آن، روی خروجی این سایت قرار گرفت. هر چند که به نظر می رسد، رده‌بندی های اعلام شده نیز به صورت کامل درست نیست. چون رده‌بندی ماه پیش با آماری که این سایت ارائه کرده است، همخوانی ندارد.

    براساس رده‌بندی جدید،‌ نوشاد عالمیان که ماه گذشته به دلیل عملکرد ضعیف در مسابقات جهانی، سقوط کرده بود، اینبار هم با یک پله سقوط در رده ۸۶ دنیا قرار گرفت. افشین نوروزی، دومین پینگ پنگ باز برتر ایران است که در رده ۱۹۹ جهان قرار دارد و نیما عالمیان، از رده ۲۰۸ به رده ۲۱۳ سقوط کرده است.محمدرضا اخلاق پسند – که مدت زیادی از مسابقات بین المللی دور مانده است – هنوز به جدول رده بندی بازنگشته است و از بین ۳۰ پینگ پنگ باز ایرانی حاضر در این رده‌بندی، ۲۲ بازیکن در خطر حذف از جدول قرار دارند که می توان به راکت بدستان سرشناسی همچون مهران احدی، واحد مالمیری، میدیا لطف الله نسبی، عارف احمدی فر و … اشاره کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "روزنامه اطلاعات:خطر حذف ۲۲ پینگ پنگ باز ایران از رده بندی جهانی"
    تازه ترین اخبار