امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۷:۲۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ | کد خبر : 55629
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اقبال اطف الله نسبی بازیکن سازترین مربی برجسته کشور به وطن بازگشته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اقبال لطف الله نسبی که در کارنامه درخشان مربیگری خود دارای یک رکورد دست نیافتنی در بازیکن سازی در سطح ملی و کشوری است وتاکنون درکردستان عراق نیز به امر مربیگری مشغول بوده است به زادگاه…

    اقبال اطف الله نسبی بازیکن سازترین مربی برجسته کشور به وطن بازگشته است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اقبال لطف الله نسبی که در کارنامه درخشان مربیگری خود دارای یک رکورد دست نیافتنی در بازیکن سازی در سطح ملی و کشوری است وتاکنون درکردستان عراق نیز به امر مربیگری مشغول بوده است به زادگاه خود سنندج برگشته است.

    این بازگشت را آن هم در زمان بسیار خاصی که انشاالله تمام زحمات ما در حال نتیجه گیری بوده به فال نیک گرفته وامیدواریم بعد از یک استراحت کوتاه تنیس روی میز ایران بتواند به نحو شایسته از این مربی کارآمد به صورت بهینه نهایت استفاده را بنماید.

    متاسفانه در طی این چهارسال شان و مرتبه مربی و مربیگری بسیار پائین آمد وبرخی به نام مربی ومربیگری موفق شدند به سفرهای بدون زحمت دست یابند .

    برخی از شاگردان این مربی موفق عبارتند از :فواد کاسب-جمیل لطف الله نسبی- فرید فرجپوری-بهنام رحمت پناه-افشین احمدی ومیدیا لطف الله نسبی و….. اشاره کرد که همگی از بازیکنان تیم ملی کشورمان بوده اند.

    برای این مربی دوست داشتنی کشور آرزوی موفقیت داریم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازگشت مربی برجسته تنیس روی میز به ایران"
    تازه ترین اخبار