امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۳:۴۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ | کد خبر : 58885
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تحریف دوباره تاریخچه جام فجر از سوی فدراسیون جهانی پبنگ پنگ (ITTF) وسکوت فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) بادیگر تاریخچه برگزاری جام فجررا با مدد از برخی عمال داخلی کشور  نادیده گرفت  بجای ذکر بیست و دومین دوره از مسابقات بین المللی…

    big-thumb-60959120139

    تحریف دوباره تاریخچه جام فجر از سوی فدراسیون جهانی پبنگ پنگ (ITTF) وسکوت فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) بادیگر تاریخچه برگزاری جام فجررا با مدد از برخی عمال داخلی کشور  نادیده گرفت  بجای ذکر بیست و دومین دوره از مسابقات بین المللی فجر از چهارمین دوره  این رقابتها در کشورمان نام برد.این مهم ر حالی صورت می پذیرد که مسئولان فدراسیون با سکوت وگاها با مصاحبه های خود به فدراسیون جهانی برای این تحریف تاریخی چراغ سبز نشان داده اند.

    طبق اخبار سایت فدراسیون جهانی پینگ پنگ این مسابقات از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ ژانویه برابر با ۳۰ آذر لغایت ۳ دی ماه ۹۳  به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

    طبق همین خبر جایزه این مسابقات ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است  واین مسابقات در رده تیمی مردان و زنان وانفرادی مردان و زنان و دونفره مردان و زنان برگزار خواهد شد.

    به برنده انفرادی مردان ۴هزار دلار وبرنده انفرادی زنان ۳هزار دلار جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

    برای شرکت در این مسابقه چهر بازیکن مرد و چهار بازیکن زن به همراه یک مربی زن و یک مربی مرد در نظر گرفته شده است ضمن اینکه برای مسابقات زنان مربی حتما باید زن باشد.

    ایاب و ذهاب از فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به محل اقامت وهمچنین از محل اقامت به سالن مسابقات وبرعکس برعهده میزبان خواهد بود.

    این مسابقات دارای رنکینگ جهانی بوده و همانند رقابتهای جهانی برگزار خواهد شد.

    لینک خبر در فدراسیون جهانی تنیس روی میز

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    تازه ترین اخبار