امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۵:۰۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41461
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سیمون گایوزی بازیکن تیم ملی  فرانسه به بوندسلیگای آلمان پیوست. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،باشگاه بوند لیگای آلمان اعلام کرد که با سیمون گایوزی ملی پوش تنیس روی میز فرانسه به توافق رسیده و با این بازیکن قرارداد امضاء کرده است. گایوزی بعداز سه سال باشگاه فرانسوی خود را…

    gauzy-ochsen_365x265

     

     

    سیمون گایوزی بازیکن تیم ملی  فرانسه به بوندسلیگای آلمان پیوست.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،باشگاه بوند لیگای آلمان اعلام کرد که با سیمون گایوزی ملی پوش تنیس روی میز فرانسه به توافق رسیده و با این بازیکن قرارداد امضاء کرده است.

    گایوزی بعداز سه سال باشگاه فرانسوی خود را ترک وبه باشگاه جدبد خود در آلمان خواهد پیوست.

    تا پیش از این سیمون گایوزی وآمانوئل لبسون وآدریان متنت در باشگاه لوالیوس فرانسه قرار بود طبق یک پروژه متمرکز خود را برای رقابتهای المپیک ریودوژانیرو آماده کنند اما گویا این پروژه بدلیل مشکلات مالی متوقف شده بود.

    گایوزی قرار است در باشگاه (اوچسن هاوسن) آلمان در بوندسلیگا شرکت نماید.این باشگاه آلمانی یکی از باشگاههای برتر آلمان محسوب می شود.

    گایوزی در این ارتباط گفت: من خیلی خوشحال هستم که با یک باشگاه مطرح و تماما حرفه ای قرار داد بسته ام .امیدوارم بتوانم به اعتمادی که مسئولین این باشگاه به من کرده اند جواب قابل قبولی بدهم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سیمون گایوزی به بوندسلیگاپیوست"
    تازه ترین اخبار