امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰:۵۶  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41466
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     علیدخت: کسب یک گیم از هائو ارزشمند بود/نوشاد نیاز به حریف تمرینی دارد   سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: کسب یک گیم مقابل نایب قهرمان ۳ دوره المپیک برای نوشاد عالمیان ارزش زیادی داشت.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری…

     

     

    علیدخت: کسب یک گیم از هائو ارزشمند بود/نوشاد نیاز به حریف تمرینی دارد

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: کسب یک گیم مقابل نایب قهرمان ۳ دوره المپیک برای نوشاد عالمیان ارزش زیادی داشت.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکرد نوشاد عالمیان در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: نه تنها من بلکه تمامی اهالی تنیس روی میز از عملکرد عالمیان ابراز رضایت دارند. نوشاد نشان داد که سطح بالایی دارد و مقابل حریفان صاحب‌‌نام‌تر از خود نمایش خوبی دارد.

     

    وی در مورد شکست عالمیان مقابل وانگ هائو از چین، عنوان کرد: هائو نفر سوم جهان و نایب قهرمان ۳ دوره قبلی المپیک است. بازی مقابل این حریف کار بسیار دشواری است. نوشاد به خوبی ظاهر شد، اما تا همین اندازه توان مقابله با او را داشت و یک گیمی که از او برد، کار ارزشمندی بود.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: عالمیان مقابل وانگ‌ هائو و تیمو بول همیشه مشکل دارد. در کاپ آسیا هم مقابل بازیکن چینی نتیجه را واگذار کرد. او برای هر حرکت عالمیان برنامه داشت.

     

    علیخدت در خصوص اینکه آیا نوشاد در این رقابت‌ها ضعف تاکتیکی داشت، یا خیر، عنوان کرد: نوشاد ضعف تاکتیکی ندارد و تنها مشکل او در حال حاضر عدم حضور حریفان تمرینی سطح بالاست. عالمیان اگر بتواند با بازیکنان مطرح جهان تمرین کند، در عملکردش تأثیر بسزایی خواهد داشت. من بارها به او توصیه کردم که باید لژیونر شود، اما تصمیم با خودش است چون او می‌تواند در اروپا بازی کند و مشکلی ندارد.

     

    وی در مورد اینکه گفته می‌‌شود نیما عالمیان برادر وی عملکرد چندان خوبی نداشت، گفت: من با این موضوع مخالفم، بعضی می‌گویند نیما به بازیکنی باخته است که در رنکینگ جهانی حضور ندارد اما چطور می‌شود بازیکنی که در رده‌بندی جهانی حضور ندارد، به مراحل بالاتر صعود کند و رنکینگ ۱۰۰ جهان را شکست دهد.

     

    علیدخت عنوان کرد: مهران احدی و حمیدرضا طاهرخانی عملکرد خوبی داشتند و راضی هستند. طاهرخانی اولین حضورش در مسابقات جهانی بود و مهران احدی هم چند سالی بود که به رقابت‌های بین‌المللی اعزام نشده بود، اما آنها توانستند از گروه خود صعود کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:عملکرد نیما عالمیان ضعیف نبود"
    تازه ترین اخبار