امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۰:۱۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | کد خبر : 41698
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مربی بدنساز تیم ملی تنیس روی میز گفت: اینکه می‌گویند ورزشکار پناهنده شده در مسابقات جهانی فرانسه در کنار من بوده است صحت ندارد و تنها یک بار او را بیرون از سالن دیدم.   خبرگزاری فارس: ورزشکار پناهنده شده در فرانسه مربی است و تنها یک بار مرا بیرون از سالن دید….

     

    edfs

     

    مربی بدنساز تیم ملی تنیس روی میز گفت: اینکه می‌گویند ورزشکار پناهنده شده در مسابقات جهانی فرانسه در کنار من بوده است صحت ندارد و تنها یک بار او را بیرون از سالن دیدم.

     

    خبرگزاری فارس: ورزشکار پناهنده شده در فرانسه مربی است و تنها یک بار مرا بیرون از سالن دید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جواد شفیعی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه یکی از سایت‌ها خبری مبنی بر اینکه سعید ابراهیمی ورزشکاری که چند سال پیش پناهنده فرانسه شد در مسابقات جهانی تنیس روی میز در کنار ملی‌پوشان و او حضور داشت، عنوان کرد: چنین موضوعی اصلا صحت ندارد. ابراهیمی، مربی شمشیربازی در فرانسه است و تنها یک بار آن هم جلوی در سالن مرا دید و حتی داخل سالن هم نیامد. بلیت مسابقات ۱۵ یورو قیمت داشت و خودش گفت که اصلا توانایی پرداخت آن را ندارد. آن وقت چطور می‌شود که همیشه در کنار من بوده است؟

     

    وی در مورد اینکه گفته می‌شود او آی دی کارت ایرانی‌ هم داشته است، عنوان کرد: چطور برای کسی که در فرانسه است، فدراسیون ایران باید آی دی کارت مسابقات را صادر کند؟ ایرانی‌های زیادی در فرانسه به استقبال ورزشکاران کشورمان می‌‌آمدند و تنها ابراهیمی نبود. فقط کسانی که از ایران رفته بودند، آی دی کارت داشتند.

     

    مربی بدنساز تیم ملی تنیس روی میز در مورد اینکه شرایط بدنی ملی‌پوشان چطور بود، گفت: طبق برنامه تمرینی که برای ملی‌پوشان در نظر گرفته بودیم، پیش رفتیم و خوشبختانه مشکلی هم وجود نداشت و بازیکنان خوب بازی کردند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شفیعی:ورزشکار پناهنده شده در فرانسه مربی است و تنها یک بار مرا بیرون از سالن دید"
    1. رضاشهندی گفت:

      باسلام جای تعجب نداره حتمااین بنده خدا میخواسته شمشیرشو بفروشه یه وام هم بگیره بره راکت بخره خدا بخواد بیاد تو تیم ملی

    2. کارمند فدراسیون گفت:

      سلام جناب علوی
      اگه اجازه بدین و قول بدین عکسها و اطلاعات من را در سایتتون منتشر کنین من براتون عکسهایی از داخل و بیرون سالن مسابقات ارسال میکنم تا واقعیت بیشتر مشخص بشه؟شما برای ما قابل قبولی فقط قول بدی مردانه براتون ارسال میکنم
      منتظر پاسخ شما هستم
      کارمند فدراسیون

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوست عزیز خانم یا آقای کارمند فدراسیون
        با سلام
        احتراما،اینجانب کمترین علاقه ای به این کار نداشته و ندارم.چون این موضوع به آبرو و شاید هم سرنوشت انسانها ربط پیدا خواهد کرد.
        چنانچه حضرتعالی مصر به راسال و مشخص شدن واقعیت هستید چرا این سایت؟سایتهای دیگر حتی غیر ورزشی همانند سایت بزرگ و فراگیر فارس وجود دارند که این خبر را منتشر کرده اند؛شما میتوانید به آنجا ارسال فرمایید.ضمنا مگر همکاران محترم حراستی با تیم ملی نبوده اند؟در نهایت ما امانت دار مردم هستیم و چنانچه این اسناد برای ما ارسال شود بعد از بررسی ومشورت با مراجع بالادستی قانونی عمل خواهیم کرد.
        با تشکر

    3. پژمان پوربختیار گفت:

      بنظر من داستان ای دی کارت صحت نداره ولی ممکنه بعنوان یک ایرانی به استقبال تیم رفته یا حتی درسالن مسابقات کنار اعضاء تیم رفته باشه خب اینکه اشکالی نداره بهرحال او یک هموطن است که ترجیح داده اینطور زندگیش را ادامه دهد .


    تازه ترین اخبار