امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲:۱۴  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 42312
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: تا الان که در کمیته خدمت کرده‌ام، لازم باشد برای کارگری هم می‌آیم.    لازم شد برای کارگری هم می‌آیم/ شاید حالا دو شرط دیگر IOC دست و پاگیر نباشد   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس…

     

     

    عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: تا الان که در کمیته خدمت کرده‌ام، لازم باشد برای کارگری هم می‌آیم.

     

     لازم شد برای کارگری هم می‌آیم/ شاید حالا دو شرط دیگر IOC دست و پاگیر نباشد

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره تاریخ جدید مجمع عمومی کمیته ملی المپیک و علت آن، گفت: روز گذشته تاریخ جدید را به من اطلاع دادند، اما درباره علت تغییر چیزی نمی‌دانم.

     

    وی در پاسخ به این سوال که هنوز دو شرط IOC تحقق پیدا نکرده‌ است، اظهار داشت: شاید الان دو شرط (تایید اساسنامه فدراسیون‌ها و بازگشت روسای برکنار شده) دیگر دست و پا گیر نباشد، بنابراین ابتدا باید شرط اول را انجام دهیم و اساسنامه را تصویب کنیم.

     

    عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه ۶ ورزشکار المپیکی به چه صورت به عضویت مجمع درمی‌آیند، عنوان کرد: المپین‌ها تشکیلاتی دارند که که از بین آنها ورزشکاران انتخاب می‌شوند. یک شرطی هم وجود دارد و آن این است که دوره قهرمانی‌اش باید پس از ۳ المپیک آتن، پکن و لندن باشد.

     

    رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، درباره کاندیداتوری‌اش در کمیته ملی المپیک و اینکه در چه پستی نامزد می‌شود، عنوان کرد: باید ابتدا اساسنامه تایید شود. تا زمان برگزاری انتخابات مدت زیادی باقی مانده و اگر شرایط مهیا باشد می‌آیم. تا الان که خدمت کردیم، باز هم کاندید می‌شوم، اگر نشد خیلی هم دنبال آن نیستم که سر و دستم را برایش بشکنم. درباره پست‌ها هم باید بگویم اگر لازم شد برای کارگری هم باشد می‌آیم.

    توضیح مدیر سایت:

    به نظر می رسد که در این مصاحبه مهندس شهنازی راز و رمز و ارسال یک پیام بسیار مهمی نهفته باشد!

    این مصاحبه نشان دهنده این است که چنانچه یکی از رئیسان فدراسیون ها  که از طرف وزارت ورزش و جوانان می بایست بنا به هر دلیلی برکنار گردد ،حتی اگر به دامان بیگانگان یعنی رئیسان فدراسیون های جهانی آویزان  و متمسک گردد نیز بی فایده خواهد بود .از دیگر سو به نظر می رسد که این مصاحبه نشان دهنده این است که در تنیس روی میز آسیا و جهان حرف اول و آخر را مهندس شهنازی می زند  ومطمئنا با این پیام نقشه ها و ترفندهای بسیاری نقش برآب شد!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهنازی:لازم شد برای کارگری هم می‌آیم/ شاید حالا دو شرط دیگر IOC دست و پاگیر نباشد!(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار